Το άρωμα και πώς το αντιλαμβανόμαστε

Το άρωμα, παρόλο που δεν το βλέπουμε, είναι ένα στοιχείο που στοχεύει κατευθείαν στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. Τί είναι όμως το άρωμα, με ποια αισθητήρια όργανα και με ποιους βιολογικούς μηχανισμούς το αντιλαμβανόμαστε; Πώς αναφέρεται στις ετικέτες των προϊόντων, πώς μετριέται και -εντέλει- ποιος είναι ο ρόλος του στα προϊόντα του ζαχαροπλαστείου; Μάθετε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ.

This entry was posted in Άρθρα and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>